Leasifys unika avtalstjänst är framträdande på marknaden!

Genom att erbjuda ett digitalt system vill Leasify säkerställa att alla våra kunder upplever enkla och smidiga processer. Våra kunder ska kostnadsfritt kunna spara tid och uppleva högkvalitet när de använder sig av vår avtalstjänst.

Varför använder sig Leasify av digitalisering?

För oss innebär digitalisering ett konkurrenskraftigt och kostnadseffektivt verktyg. Förutom att erbjuda ett onlineverktyg till företag ser vi även till att jobba digitalt i våra interna processer.  För oss betyder digitalisering att använda teknik för att progressivt öka Leasifys prestationsförmåga.

Vad gör vårt digitala verktyg för företag?

Vårt system hjälper företag att öka sin kostnadseffektivitet genom att både spara tid och pengar vid användandet av vår tjänst. Våra kunder ska enkelt kunna hantera sina avtal online i en digital avtalspärm som även ger påminnelser per automatik när det är dags att se över avtalen. Avtalen kommer dessutom gå igenom en fullständig kostnadsanalys som kommer ge dig som beslutsfattare rätt kunskap till att ingå i bättre leasing- och hyresavtal framöver. När det är dags att upphandla nya leasinglösningar så loggar du in i systemet och fyller i en kravspecifikation som inte ska ta mer än 5 minuter. Därefter kommer en anonym förfrågan skickas ut till marknadsledande leverantörer som får återkomma med en offert. Allt sker digitalt vilket gör så att du som kund slipper lägga ner tid och pengar på att träffa säljare och själv försöka finna den smartaste lösningen. Vår process ska gå snabbt och våra ledtider är korta så att vi kan möta våra kunders behov Just-in-time.

Leasifys är unik på marknaden. Bättre avtalstjänst med samma nytta för företag finns inte. Vill du också skära ner på kostnader och få en bättre leasinglösning? Då är Leasify företaget för dig!

8 tips – så gör du ditt företag digitalt tips – så gör du ditt företag digitalt

  1. Våga satsa nytt och ifrågasätt dina rådande affärsmodeller.
  2. Inför ett digitalt tänk i ledningen. Ni kan till exempel tillsätta en CDO som har helhetskoll på företagets digitala satsningar och kan kommunicera dessa direkt med företagets ledning.
  3. Ta rekryteringsprocessen av digital kompetens på allvar.
  4. Tänk på att digitalisering innebär mer än att bara att införa ett nytt IT-system.
  5. Öppna upp data. Du kan inte vara bäst på allt, låt någon annan använda företagets data för att skapa produkter som kan hjälpa dig.
  6. Starta din blivande konkurrent inom ramen för din egen verksamhet. Antingen lyckas man och den nya produkten tar över det gamla. Eller så införlivar man den nya produktens arbetsprocesser i den gamla verksamhetens processer.
  7. Sätt kunden i första hand och jobba nära dina kunder och ta reda på deras behov. Prata med kunderna och ta reda på vad de vill ha eller har problem med.
  8. Samla in och använd kunddata för att skapa unika erbjudanden riktade till enskilda personer.